Як ефективно управляти торгівлею: рішення для оптової торгівлі, рітейла, магазинів та інтернет-магазинів

Автор: Ирина Переглядів: 35
Як ефективно управляти торгівлею:  рішення для оптової торгівлі, рітейла, магазинів та інтернет-магазинів

Щоденно в сфері торгівлі виникає питання про підвищення ефективності ведення бізнесу та отримання більших прибутків.  Тому фахівці компанії«СНіШ», поєднавши свій досвід, знання та новітні технології, створили власну розробку - Комплексне рішення «ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ».


Основою комплексного рішення є програмний продукт «1С:Підприємство 8.Управління торгівлею для України» (УТ), з яким інтегруються модулі на вибір:


•  Сайт (інтернет-магазин)

•  API «Нова пошта»

•  IP-телефонія

•  Зовнішній користувач в УТ

•  «Розумний склад»

 

По базовій програмі«1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України» (УТ) виконуються наступнідії :

1. Впровадження – мидосліджуємо бізнес-процеси на Вашому підприємстві, дослуховуємось до Ваших бажань і, виходячи з отриманої інформації, налаштовуємо Ваш облік, навчаємо персонал, консультуємо.
2. Супровід програмного продукту (за умови покупки ІТС).
3. Внесення змін у функціонал програми - реалізація нових завдань (робота програміста).

 

Модуль САЙТ (інтернет-магазин) – це:
створення самого сайту (оформлення + функціонал)
наповнення сайту (номенклатура,картинки, опис, тощо)
 обмін між сайтом та УТ (замовлення, ціни, залишки)
 написання статей та іншого контенту для сайту

 

Модуль API «Нова пошта»:
 постійна синхронізація УТ із замовленнями на Новій пошті,
 повне відслідковування замовлень в УТ з Нової пошти,
 відображення статусу замовлення в УТ,
 отримання ТТН НП в УТ

 

Модуль ІР-телефонія – це:
 інтеграція УТ та системи IP-телефонії
 вспливаюча карточка клієнта в УТ
 історія дзвінків

 

Модуль Зовнішній користувач в УТ – це:
 надання окремого доступу до УТ для партнерів та постійних клієнтів
 наявність кабінету користувача у базі даних УТ
 оформлення замовлень без участі менеджера

 

Модуль «Розумний склад» - це:
 інтеграція УТ та системи «розумний склад»
 оптимізована робота із замовленнями
 швидка робота із залишками на складі
 ефективна інвентаризація


Прайс


Продукт

Ціна (від –до),

грн.

Термін виконання

Примітки

Управління торгівлею (УТ)

1 користувач

2 користувачі

3 користувачі

4 користувачі

6 користувачів

 

8 400

11 700

15 000

18 300

20 010

 

1-2 тиж.

Входить інсталяція програмного продукту, налаштування облікової політики (не більше 2х годин), 3 місяці консультацій на гарячій лінії

Впровадження програмного продукту УТ

300 грн. за годину

 

Ми досліджуємо бізнес-процеси на вашому підприємстві, дослуховуємось до ваших бажань і, виходячи з отриманої інформації, налаштовуємо ваш облік, навчаємо персонал, консультуємо

Супровід програмних продуктів

300 грн. за годину

 

За умови покупки ІТС

Зміни в функціоналі програми, реалізація нових завдань

450 грн. за годину

 

Робота програміста

Сайт

(оформлення, функціонал)

 

Зразок сайтів:

- http://linzi.online

- http://posudko.com

- https://e-gadget.com.ua

 

10 000 – 20 000

 

1-5 тиж.

Ціна залежить від складності функціоналу, кількості груп, підгруп та номенклатури

(Пр. до 10 тис асортимент – 10тис.грн)

Наповнення сайту (номенклатура, картинки, опис, тощо)

5 000 – 12 000

1,5 тиж.

З 1С або  файлу

Обмін між сайтом та УТ (замовлення, ціни, залишки)

4 000 – 8 000

1-2 тиж.

Періодичність по домовленості

Написання статей та іншого контенту для сайту

За домовленістю

1 -7дн.

 

АPІ «Нова пошта»

5 000

2 -5 днів

Повністю відслідковування замовлень в УТ з Новою поштою, статус замовлення, отримання ТТН НП в УТ

ІР-телефонія

За домовленістю

 

Інтеграція УТ та системи IP-телефонії. Вспливаюча карточка клієнта, історія дзвінків.

Зовнішній користувач в УТ

6 000

2-5днів

Ви можете надати доступ для замовлення Вашим партнерам, постійним клієнтам. Це їх кабінет у Вашій базі даних. Економить час

 «Розумний склад»

1 користувач

Орієнтовно

20 000

2-3 тиж.

Обладнання + програма.

Є можливість замовити попереднє тестування.

 При придбанні повного комплекту послуг – знижка 10% на все!

 Детальна інформація зателефонами: (097) 495-91-56, (050) 53-72-503, (067) 433 20 97

Коментарії

Напишіть коментар


Компанія "СНіШ" © 2019

Задати питання

Наша Адреса

Україна, м. Вінниця, вул. Замостянська, буд. 35, оф. 315

+38 (067) 433 20 97